wtorek, 6 czerwca 2017

Powitanie

Witajcie!

Jedna ważna dla mnie osoba powiedziała mi kiedyś, że powinnam zacząć spisywać swoje życie, bo będzie to naprawdę ciekawa książka. Nigdy głębiej się nad tym nie zastanawiałam, zwłaszcza dlatego, że zawsze bliżej mi było do umysłu ścisłego. Jednak po tym jak rzuciłam moje wymarzone studia i jestem w momencie, gdzie tak naprawdę już sama nie wiem kim jestem, jaka powinnam być, a może kim od zawsze byłam postanowiłam zacząć pisać. O mojej przeszłości i wydarzeniach dla mnie ważnych. Może to cofnięcie w czasie sprawi, że uda mi się poznać siebie na nowo.

Jeśli kogoś z Was zaciekawi moja historia zapraszam do czytania, a przede wszystkim wpierania! Wasze doświadczenie może okazać się dla mnie bezcenne.

Miłego popołudnia!
Loczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz